wtorek, 15 maja 2012

Nowy start wraz z blogspotem

Jak wiecie onet od dłuższego czasu ma pewne problemy, z którymi jak widać nikt nie zamierza nic zrobić. Tolerowałam to do czasu. Jednak czasami te wybryki tak mocno dawały mi w kość i miałam ich dość, że postanowiłam coś z tym zrobić. Przeniosłam się tu. Mam nadzieję, że niedługo przyzwyczaję się do blogspotu. Prolog, pierwszy, a także drugi rozdział zostaje tam, na: califuckinfornia. Nic nie przenoszę tutaj. Już niedługo pojawi się trzeci rozdział. Proszę bądźcie cierpliwi ;). Nowa szata graficzna oraz adres to nowy start dla tego opowiadania. 


Pozdrawiam gorąco,

2 komentarze:

  1. Dodaj w końcu ten rozdziaaał! :DD
    Pozdrawiam ;*

    [ tokio-problem i joke-of-fate ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zastanawiam się czy przypadkiem nie przenieś blogów na blogspot, ale boję się, że tutaj sobie nie poradzę, bo nigdy jeszcze nie miałam styczności z tym portalem. Mam nadzieję, że wszystko w końcu się uspokoi na Onet ;- )I oczywiście czekam na trzeci rozdział ^^
    Tymczasem zapraszam na trzeci rozdział opowiadania http://life-of-adrenaline.blog.onet.pl/
    czekam na opinie ;- )

    OdpowiedzUsuń